DEKRA Kurzy

Řešení konfliktních situací

Kurzy / Soft skills a personalistika / Řešení konfliktních situací

Dostávají se Vaši zaměstnanci při své každodenní práci do řady obtížných komunikačních situací, jejichž řešení leckdy vyžaduje nejen asertivní dovednosti, ale mnohdy i umění sebeobrany? Musí Vaši zaměstnanci čelit výstupům rozčilených klientů?

Účel kurzu

DEKRA naučí Vaše zaměstnance řešit takovéto emočně vypjaté konfliktní situace efektivně a s přehledem!

Přínos kurzu

Absolventi získají prostřednictvím tréninkových metod potřebné komunikační a asertivní dovednosti. Budou vedeni k rozvíjení komunikace jako klíčového faktoru chování při profesním kontaktu se zákazníky, ke stimulování motivace pro konstruktivní postoje i v konfliktních situacích. Osvojí si asertivní techniky a pravidla a objeví svůj potenciál jednat novými přiměřenými způsoby, v nichž se budou cítit lépe a sebevědoměji. V neposlední řadě budou absolventi vědět, jak se mají chovat a co mají dělat při případném fyzickém napadení.

Vaši zaměstnanci budou řešit vypjaté komunikační situace s nadhledem, nebudou je již stresovat. Budou si jistější v oblasti vlastní bezpečnosti, protože budou vědět, jak se bránit v případě napadení, a budou umět zpacifikovat případného agresivního klienta. V důsledku to povede k větší spokojenosti Vašich zaměstnanců a nižší fluktuaci.

Komu je kurz určen?

Zaměstnancům jakékoli soukromé společnosti i veřejné správy.

Obsah kurzu

Kurz je rozdělen do dvou bloků, první blok je věnován komunikačnímu workshopu, druhý pak základům sebeobrany Krav Maga.

Komunikační workshop zahrnuje:

  • praktické využití asertivních technik
  • efektivní předcházení konfliktů
  • řešení konfliktních situací
  • stress management
  • konkrétní modelové situace

Krav Maga (z hebrejštiny volně překládáno jako „boj zblízka“), který je v současné době považován za nejefektivnější sebeobranný a taktický systém na světě. Tento systém je snadný na učení a zapamatování, je postaven na přirozených a intuitivních reakcích a je snadno použitelný ve stresových situacích. Hlavním cílem systému je naučit kohokoliv, bez ohledu na věk, pohlaví, fyzické schopnosti a zkušenosti, jak se ubránit proti všemožným druhům útoků.

Časová dotace

  • 10 hodin, rozděleno do dvou bloků

Proč DEKRA?

  • mnohaleté zkušenosti a know-how nadnárodní společnosti
  • nestrannost a nezávislost
  • dodržování etických principů
  • individuální přístup s cílem identifikovat potřeby konkrétního klienta
  • budování dlouholetého partnerského vztahu

Termíny

Kurz je určen pro skupiny max. 10 lidí, termíny i ceny dle dohody.

Místo konání

Praha

Informační video

Vypsané termíny

Školení TermínČasMísto

    Kontakty

    Ing. Petra Dafčíková
    petra.dafcikova@dekra.com
    +420 736 628 854